Sinds een aantal jaren organiseert de wijkvereniging Oosterboer op de maandagavond het eetcafé. Dit staat open voor iedereen, dus ook niet-leden van de wijkvereniging en bewoners van buiten de Oosterboer. We hebben elke week zo’n 24 eters. Het zijn met name veel alleenstaanden die gebruik maken van het eetcafé en de gezelligheid staat voorop, maar uiteraard ook een lekkere maaltijd!

Op dit moment hebben we 5 vaste koks, maar uitbreiding zou fijn zijn, want dan hoeft er niet zo vaak door dezelfde kok gekookt te worden. Je hoeft geen chefkok te zijn Alles draait op vrijwilligers. De koks krijgen een pasje om bij de lokale supermarkt de boodschappen te doen. Er kan in de keuken van het wijkgebouw gekookt worden. Er is hulp aanwezig om alles klaar te zetten en voor de afwas etc. Er wordt om 17.30 uur gegeten, maar de middag is beschikbaar voor het koken. Je kunt ook aangeven dat je wel graag samen met iemand wilt koken.

Lijkt het je wat? Kom dan gerust een keertje kijken!