Wijkvereniging Oosterboer heeft een aantal vacatures. Alles op vrijwillige basis en vergt niet veel uren inzet.

Wij zijn een gezonde wijkvereniging met een eigen wijkgebouw. De 2 zalen daarin worden verhuurd aan particulieren. Verder zijn er vaste tijden voor onder andere darters, klaverjassers en de handwerkclub en ook iedere vrijdagochtend een wandelclub.

We zijn een bruisende vereniging en organiseren zelf iedere maandagavond een eetcafé en verder onder andere bingo avonden en met kerst een brunch voor alleenstaanden.

Om welke vacatures gaat het?

Voorzitter: Je leidt de vergaderingen. Verder ben je contactpersoon voor de pers en sta je deze ook te woord. Per 1 mei 2023.

Bestuurslid algemeen: Dan met name op de jeugd gericht. Je hebt nauw contact met Welzijn Meppel om activiteiten op te zetten voor met name de jeugd in de Oosterboer en Ezinge. Per 1 juli 2023

Website en social media beheerder: Je beheert onze website en plaatst berichten op onze socials. Per 1 mei 2023