voor het wekelijkse eetcafé meerdere vrijwilligers die willen helpen met tafels dekken, afruimen, afwassen, serveren en de gasten voorzien van een drankje. Het eetcafé is iedere maandag in wijkcentrum ‘De Boerhoorn’. De tijden zijn van 16.00 tot 19.00 uur.

voor de maandelijkse Bingoavond 1 of 2 Barvrijwilligers. Tijdens deze avond voorzie je iedereen van een drankje en hapje. Na afloop gezamenlijk even de tafels en bar/keuken schoonmaken. De tijden zijn van 19.00 tot ongeveer 23.00 uur.

Ben je sociaal, heb je humor en vrije tijd over die je graag bij een leuke vereniging wil besteden? Neem gerust contact op met onze voorzitter Michel van Dulmen, 06-30926714 na 19.00 uur ’s avonds of stuur even een e-mail naar info@wijkverenigingoosterboer.nl.

Wijkgebouw De Boerhoorn

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), is een nieuwe Europese wet die vanaf 25 mei 2018 van kracht is. Deze wet beschermt de burger tegen overmatige inzameling en opslag van persoonlijke gegevens. Dit is niet nieuw. Voor deze wet bestond er al de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP). Deze wet is echter verouderd en is daarom vervangen door de AVG.

start wandelgroep

Om de omgeving te verkennen, of om anderen de omgeving te laten kennen, voor de lichaamsbeweging, om andere mensen te leren kennen of misschien wel een andere reden. Het maakt niet uit waarom.