Op vrijdag 14 februari en op zaterdag 4 april wordt er weer bingo gespeeld in Wijkcentrum De Boerhoorn, Brandemaat 5 in Meppel. De organisatie is in handen van Wijkvereniging Oosterboer. Iedereen is van harte welkom!

Vanaf 20.00 uur beginnen de bingoballen te vallen. Er worden vijf ronden gespeeld met als klapper nog een superronde. Uiteraard zijn er weer leuke prijzen te winnen!

Wijkgebouw De Boerhoorn

Wijkvereniging Oosterboer organiseert op zaterdag 25 januari 2020 de jaarlijkse klaverjasmarathon in het wijkgebouw aan de Brandemaat 5 in Meppel. De eerste troef wordt gemaakt om 10.00 uur. Graag aanwezig zijn om 09.30 uur. De laatste punten worden geteld om ongeveer 16.30 uur. Er zijn leuke prijzen!

Het gemaal Oosterboer is gelegen aan het Rumptigerpad te Meppel. Dit gemaal wordt vervangen door een nieuwe dat straks voldoet aan de huidige veiligheidseisen. Bovendien wordt het gemaal visvriendelijk en -veilig gemaakt. In overleg met de gemeente Meppel is besloten om tijdens de werkzaamheden het Rumptigerpad af te sluiten. De ruimte tussen het gemaal en het fiets/voetpad is zodanig klein dat dit vanwege de veiligheid niet wenselijk is om het fietspad te gebruiken. Fietsers en voetgangers worden vanuit de stad en Oosterboer omgeleid.

Wijkgebouw De Boerhoorn

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), is een nieuwe Europese wet die vanaf 25 mei 2018 van kracht is. Deze wet beschermt de burger tegen overmatige inzameling en opslag van persoonlijke gegevens. Dit is niet nieuw. Voor deze wet bestond er al de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP). Deze wet is echter verouderd en is daarom vervangen door de AVG.

start wandelgroep

Om de omgeving te verkennen, of om anderen de omgeving te laten kennen, voor de lichaamsbeweging, om andere mensen te leren kennen of misschien wel een andere reden. Het maakt niet uit waarom.