Ben je op zoek naar een geschikte locatie voor je volgende evenement of bijeenkomst? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

We bieden twee zalen aan:

• 1. De Grote Zaal: perfect voor grote bijeenkomsten, feesten of presentaties ca. 60-80 personen.
  • 2. Jeugdruimte “Flits”: speciaal ontworpen voor jeugdactiviteiten en kleinere bijeenkomsten.

We streven ernaar om zo snel mogelijk contact met je op te nemen om te laten weten of de door jou gewenste ruimte beschikbaar is. Houd er rekening mee dat de reservering pas bindend is nadat je een bevestiging per e-mail hebt ontvangen, samen met een contract en nadat de huur is overgemaakt.

Hier zijn enkele belangrijke punten om in gedachten te houden:

• De huurprijs grote zaal bedraagt €20 per uur.
  • De huurprijs kleine zaal bedraagt €15 per uur.
  • De huurprijs voor het hele gebouw bedraagt €35 per uur.
  • Je kunt de sleutel een uur voor de gereserveerde tijd uit het sleutelkastje halen.
  • Voor hapjes en drankjes dien je zelf te zorgen.
  • De zaal dient schoon te worden achtergelaten, en vuilnis moet worden meegenomen.
  • Het gebruik van confetti is niet toegestaan.
  • Indien er muziek wordt afgespeeld, dienen de deuren gesloten te zijn.
  • Om 23:30 uur dient de muziek uit te zijn.
  • De zaal dient om 24:00 uur leeg te zijn wat betreft de gasten.

Belangrijk: Om een ruimte te kunnen reserveren, dien je lid te zijn van de Wijkvereniging Oosterboer. De kosten hiervoor bedragen €10 per jaar.

We hopen dat deze informatie je helpt bij het plannen van je evenement bij de Wijkvereniging Oosterboer. Voor verdere vragen of om een reservering aan te vragen, stuur ons een email via e-mailadres info@wijkverenigingoosterboer.nl met ten minste de volgende data:

• Gewenste huur datum en tijd
  • Je mobiele nummer
  • Ben je lid van de wijkverenging

Wij nemen z.s.m. contact met jou op om alles te bespreken.

Voorzieningen

Het wijkgebouw is uitgerust met verschillende voorzieningen om aan uw behoeften te voldoen.

Onze faciliteiten omvatten:

1. Koffiezetapparaat: Geniet van een verse kop koffie op elk moment van de dag.
  2. Gasfornuis met twee ovens: Voor het bereiden van warme maaltijden en andere culinaire creaties.
  3. Magnetron: Handig voor het opwarmen van gerechten of het ontdooien van voedsel.
  4. Toiletten: Ruime en schone sanitaire voorzieningen voor het comfort van uw gasten.
  5. Muziekinstallatie: Creëer de juiste sfeer met onze geluidsinstallatie, perfect voor achtergrondmuziek of feestelijke deuntjes.
  6. Waterkoker: Voor thee-liefhebbers bieden wij een waterkoker om snel warm water te kunnen schenken.
  7. Koelkasten: Bewaar uw etenswaren en drankjes koel en vers in onze koelkasten.