Op 19 juni is het eetcafé in de Boerhoorn van start gegaan. We zijn erg blij dat Hanneke Bandell zich heeft aangemeld als kok. De boodschappen worden geregeld, het eten gekookt dus wie zin heeft kan gewoon aanschuiven. Uiteraard wel minimaal een dag van tevoren aanmelden zodat de kok weet voor hoeveel mensen er gekookt moet worden. Een leuke manier om nieuwe contacten op te doen en gezellig samen te eten.

Voorlopig is het eetcafé in de oneven weken op de maandag geopend!

Aanmelden kan per mail: boesjes@concepts.nl of telefonisch bij Bertha Nijhuis 0522-259295 of bij Els Boesjes 06-29263070

Aanvang: 17.00 uur.

Adres: De Boerhoorn, Brandemaat 5

Kosten: 4 euro p/p exclusief eventueel een drankje.

Afhankelijk van de animo gaan we bepalen hoe vaak en wanneer het eetcafé open is! Het eetcafé is een activiteit van de wijkvereniging Oosterboer, maar voor iedereen toegankelijk.

De leden van de verschillende activiteiten hebben een stukje geschreven en er zijn een aantal nieuw op te zetten activiteiten. Dit kun je terugvinden onder het kopje Wijkkrant

De laatste bingo avond van dit seizoen is op 4 maart. De bingo-avond begint om 20.00 uur en de zaal is open vanaf 19.30 uur

Elke vrijdagmorgen op even weken kunt u onder het genot van een kopje koffie weer komen handwerken. Van 10.00 – 12.00 uur.

Zie voor de data het kopje activiteiten. De disco avonden zullen worden gesplitst in 2 groepen: 6 t/m 9 en 10 t/m 12 jaar. Op de disco-avonden is er altijd begeleiding van minimaal 4 volwassenen.

Leer omgaan met prikkels, stress, gevoelens, gedachten enzovoorts. Praktische handvatten in 8 weken.

Heb je een vraag? Neem vrijblijvend contact met mij op: Galit.nl / 06-34150653.

Galit Tuvya Jansen
Kinder trainer

Zijn er nog mensen die van jokeren houden? Dan kun je nu op de donderdag om de week terecht in de Boerhoorn! Samen met een groot aantal leden die klaverjassen, ben je van harte welkom! Het begint om 20.00 uur. Lijkt het je wat of wil je liever klaverjassen, dan ben je van harte welkom!

De zomerstop voor de activiteiten is van 1 juli tot 1 september. Er zijn ook activiteiten die langer doorgaan, maar dat is in onderling overleg.