Het Waterschap Drents Overijsselse Delta onderhoudt veel watergangen in het stedelijk gebied van Meppel met de kraan en/of de maaiboot. Door de vorming van bagger wordt de waterdiepte steeds minder, neemt de waterkwaliteit af en wordt het werken met de maaiboot steeds moeilijker. Reden voor het waterschap om vanaf eind oktober 2017 een aantal watergangen in de wijk Oosterboer uit te baggeren. Op het kaartje (onder dit bericht) staat aangegeven om welke watergangen het gaat en de locaties waar de bagger in vrachtwagens wordt geladen en afgevoerd naar een depot. Lees verder

Op 19 juni is het eetcafé in de Boerhoorn van start gegaan. We zijn erg blij dat Hanneke Bandell zich heeft aangemeld als kok. De boodschappen worden geregeld, het eten gekookt dus wie zin heeft kan gewoon aanschuiven. Uiteraard wel minimaal een dag van tevoren aanmelden zodat de kok weet voor hoeveel mensen er gekookt moet worden. Een leuke manier om nieuwe contacten op te doen en gezellig samen te eten.

Voorlopig is het eetcafé in de oneven weken op de maandag geopend! Lees verder

De leden van de verschillende activiteiten hebben een stukje geschreven en er zijn een aantal nieuw op te zetten activiteiten. Dit kun je terugvinden onder het kopje Wijkkrant

De laatste bingo avond van dit seizoen is op 4 maart. De bingo-avond begint om 20.00 uur en de zaal is open vanaf 19.30 uur

Elke vrijdagmorgen op even weken kunt u onder het genot van een kopje koffie weer komen handwerken. Van 10.00 – 12.00 uur.

Zie voor de data het kopje activiteiten. De disco avonden zullen worden gesplitst in 2 groepen: 6 t/m 9 en 10 t/m 12 jaar. Op de disco-avonden is er altijd begeleiding van minimaal 4 volwassenen.

Leer omgaan met prikkels, stress, gevoelens, gedachten enzovoorts. Praktische handvatten in 8 weken.

Heb je een vraag? Neem vrijblijvend contact met mij op: Galit.nl / 06-34150653.

Galit Tuvya Jansen
Kinder trainer

Zijn er nog mensen die van jokeren houden? Dan kun je nu op de donderdag om de week terecht in de Boerhoorn! Samen met een groot aantal leden die klaverjassen, ben je van harte welkom! Het begint om 20.00 uur. Lijkt het je wat of wil je liever klaverjassen, dan ben je van harte welkom!

De zomerstop voor de activiteiten is van 1 juli tot 1 september. Er zijn ook activiteiten die langer doorgaan, maar dat is in onderling overleg.